torstai 20. elokuuta 2015

SIJOTUSTIEDOT

Tänään. Tänään mä sain mun sijotuksen. Vihdoin! Ette arvaa kuinka onnelinen olin. Huomasin jo eilen illalla, että nimeni oli poistunut nacel open doorin oppilas-listasta ja arvasin, että nyt ei enää kestä kauaa. Sain juuri ja juuri nukuttua viime yönä, koska olin niin innoissani edes siitä pienestä mahdollisuudesta, että ehkä, jotenkin olisi mahdollista, että saan ne sijotukset tänään. No, herättyäni katoin tietty heti puhelinta, ja kyllä, mulle oli soitettu tuntemattomasta numerosta! Hypähdin ylös sängystä ja soitin heti takaisin. Olin niin onnellinen, yritin parhaimalla mahdollisella tavalla muistaa kaiken mitä mulle puhelimessa sanottiin. Puhelun loputtua kerroin tietty heti äidille ja hänen lähdettyä töihin purskahdin itkuun. En siksi, että mua pelottaa, vaan ihan vain siksi, että oikeasti 7 kk odottelun jälkeen olin niin helpottunut. Oloni oli kevyempi, en enää kantanut sitä raskasta tunnetta sisällä, että entäs jos ketään ei huolikkaan mua? Ärsytystä, että siinä kesti niin kauan ja etenkin sitä, etten oikeasti tiennyt millon lähtö on. Nyt mun ei enää tarvitse katsoa sähköpostia 24/7 tai miettiä illat pitkät, että mihinköhän minä joudun.



Eli, mun perhe asuu Minnesotassa, tarkemmin sanottuna kaupungissa nimeltä Medina. Kaupunki sijatsee noin 20-25 min automatkan päässä Minneapoliksesta! Kaupungissa asuu noin 5000 ihmistä, mutta on siis aivan metropolialueen ulkopuolella. Perhe on mulle welcome family, mikä tarkottaa, että he eivät ole sitoutuneet pitämään mua koko vuotta, vaan katsoo ensin miten meillä menee ja joko mulle sitten etitään uusi perhe tai sitten jään heille koko vuodeksi. :)






Perheseen kuulu 36 vuotiaat mom & dad, kohta 8v pikkusisko ja 5v pikkuveli. Perhe asuu omatkotialueella ja heillä ei ainakaan mun ymmärtääkseni ole mitään eläimiä. Mä tulen olemaan perheen ensimmäinen vaihto-oppilas niin siitä tulee jännää sekä mulle, että heille! Perheellä vaikuttaa olevan tosi samanlaisia kiinostuksenkohteita kun mulla ja muutenkin vaikuttaa tosi aktiiviselta perheeltä! 

Tuun käymään Wayzata High Schoolia. Koulu on jotain 3300 oppilaan koulu, eli todella iso! Ite ku oon tottunut käymään 300 oppilaan koulussa. :D No, eiköhän siihen sitten nopeasti totu! Koulu on yksi Minnesotan arvostetuimmista (ainakin hostperhe sanoi niin), joten jännää nähdä millasta siellä on! Ainakin klubeja ja eri urheilujoukkueita löytyy ihan tosi paljon! Siellä on mun ymmärtääkseni ainakin cheer-joukkue, joten saa nähdä pääsenkö harrastamaan sitä nyt syksy-kaudella! Toivotaan niin! En ole vielä hirveästi ehtinyt koulua googlailla, mutta vaikuttaa ainaki tosi kivalta. Kouluun mulle on alle 5 mailia, joten aika lyhyt matka. Kuljen sinne luultavasti koulubussilla, joten pääsen kokemaan myös perinteisen jenkki koulu-bussin!

tältä koulu vissiinkin näyttää, eli kyllä sinne varmasti ne reilut 3000 oppilasta mahtuu!




tältä näyttää 800 oppilaan graduation!

Wayzata Trojans

Kuvat löysin koulun nettisivustolta ja ihan googlettamalla! Saa nähdä pitääkö yhtään paikkaansa kun pääsen sinne oikeasti! ;)


Alustava lähtöpäivä on 25.8, eli ensi viikon tiistaina! Ensin on suunta kohti New Yorkia ja soft landing campia ja sitten loppuviikosta suunta kohti Minnesotaa! Huomenna enään 4 päivää lähtöön

Jännittää ja pelottaa, mutta samalla oon niin innoissani lähdöstä ja kaikesta siitä mitä pääsen kokemaan!


°°° 

" Be open to whatever comes next "

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti