torstai 6. elokuuta 2015

FAREWELL PARTY

Nyt on ekat läksiäiset ohi ja muutamat luultavasti vielä edessä.
Pidettiin mun kaverin Emmin kanssa yhteiset läksiäiset tiistaina meidän kaveriporukalle. Oli kyllä aivan mahtava ilta! Olihan se tietty vähän outoa mulle, kun en edes tiedä koska lähden tai minne sitä ollaan menossa, mutta anyway. Koska Emmi lähtee jo ensi viikon keskiviikkona (!!), niin päätettiin jo nyt pitää meidän yhteiset läksiäiset.

"It's not what we have in life, but who we have in our life that matters"

Ilta meni nauraen, tanssien, laulaen ja ihan vain toistemme seurasta nauttien. Tietty kuviakin tuli otettua jonkun verran, koskapa ei tulisi jos mä olen paikalla, hahha. ;) En voi uskoa kuinka tärkeiksi nää ihmiset on mulle vuoden aikana tullut. Onneksi tiiän, että myös vaihto-vuoteni jälkeen he vielä odottavat mua täällä Suomen puolella ja voidaan jatkaa meidän yhteisiä seikkailuitamme. ;)


Jenkki-teemalla mentiin, joten itsetehtyjä hampurilaisia ensin, ja sitten tietty kakkua ja muuta kivaa syötävää sen jälkeen!

tässä mun ihanat ystävät ! 

yks mun kavereista oli leiponu meille vielä jenkki-teemallisia muffinseja! Aivan ihania!




Pitää mun kyllä myöntää, että mulla pari kertaa illan aikana tuli sellanen fiilis, että apua, oon ihan oikeasti lähdössä. Mitä oon oikein tekemässä?? Suuri askelhan se tulee olemaan mun elämän polulla ja onhan se ymmärettävää, että se jännittää. Mutta sen jälkeen tulen taas olemaan monta kokemusta rikkaampi, joten mun pitää nyt vaan luottaa itseeni ja siihen, että kyllä mä tuun siellä pärjäämään. Ei mulla ole mitään hätää, loppujen lopuksi se 10kk tulee meneemään niin nopeasti, että silmän räpäyksessä olenkin jo takaisin kotona.

jenkkitytöt <3
Se siitä illasta! Nyt jännitetään jospa ne sijotukset sieltä kohta tulisivat!



°°°


Kiitos vielä kaikille ihanille, jotka teki tästä illasta unohtumattoman ! <3
Tack ännu till alla härliga människor som gjorde den här kvällen oförglömlig ! <3

4 kommenttia:

  1. Oi, suloinen postaus! <3 Mullakin olis vielä läksiäiset edessä :D Lähteekö Emmi Expon kautta kans? Jos lähtee niin ollaan samassa lähdössä! :)

    Kyllä ne sieltä vielä tulee! Mullekkin tuli, vaikka olin jo vaipumassa epätoivoon.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos <3 toivottavasti sun läksiäisistä tulee onnistuneet ;) ja ei, afs kautta :D

      joo toivotaan, että mahdollisimman pian!

      Poista
  2. Upea blogi! Tää ulkoasu on aivan ihana! :)<3


    http://annikainamerica.blogspot.fi/

    VastaaPoista