torstai 19. marraskuuta 2015

KUULUMISIA

Pari viikkoa on taas mennyt ohitse noin vain ja nyt on takana jo ensimmäinen term koulussa. Kunhan ehdin, niin yritän tehdä myös postauksen tästä jenkki high schoolista!

Halloweenin jälkeninen viikko oli mulla aika rankka. Oli koti-ikävää ja mieli oli muutenkin jotenkin maassa. Taisi iskeä se fakta, että arki on täällä ihan samanlaista kuin suomessa. Ei se täällä tule olemaan mitenkään erikoista. Jotenkin varmaan ajattelee, että wau oon nyt jenkeissä ja täällä kaikki on niin paljon kiinnostavampaa. Ei ihan, koulua & harkkoja täälläkin. Onneksi tajusin, että tää on nyt mun elämää täällä ja mun pitää alkaa nauttimaan kaikista pienistäkin asioista. Pitää lopettaa "odottaamaan" jotain kiinnostavampaa tai jotenkin erikoista, ja vain elää hetkessä.


Minneapolis skyline


Mulla alkoi viime viikolla Nordic Skiing. Päätin siis osallistua meidän koulun hiihto-joukkueeseen. Paras päätös ikinä! Siis mulla on ollut niin kivaa ja odotan innolla treenejä joka päivä. Ei, täällä ei ole vielä lunta ja sen takia ollaankin vain tehty dry-land treenejä. Rankimmat 1.5 viikkoa treeniä, mitä oon ikinä tehny. Mulla on treenit 6 x viikossa, joka päivä koulun jälkeen 2:45-5 ja lauantaisin 9-11. Treenataan säässä kuin säässä (viimiset pari päivää ollaan treenattu se 2 tuntia kaatosateessa) Rankkaa, mutta kivaa. Odotan jo innolla, että päästään oikeasti hiihtämään.

Proud to be a part of Wayzata Nordic Skiing Team !
Meijän valmentajat ovat aivan ihania. Ne on kaikki niin intohimoisia ja oikeesti haluu, että ihan kaikki tekee parhaansa ja kehittyy. Vaikka olisi uusi tai parhaimpia osavaltiossa, niin kaikki tekee samoja asioita. Jotenkin, se niiden enegia ja kaikki on niin ihailtavaa. Uskon, että tästä kaudesta tulee aivan mahtava!


Go trojans ! #1



Viime viikolla käytiin taas Mall of Americassa ja IKEASSA! Siis ikeasta löytyy kaikkea ihanaa tuttua & turvallista, eli siis suklaata, irtsareita, näkkileipää, glögiä yms. hahha. Oli ihan kiva mennä sinne ja huomata, että koko rakennus ja kaikki siellä on ihan samallaista kuin Suomessa.



Muuten, olen nauttinut syksyn ilmasta (kun ei ole satanut), oikeastaan vaan elänyt arkea. Ensi viikolla on Thanksgiving, joten se tulee olemaan jännää. Täällä ihmiset on jo ihan joulufiliksissä ja jouluvaloja on joka puolella, ihanaa.


Happy



Ensi viikkoon!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti