sunnuntai 4. tammikuuta 2015

2015, this is the year!

Siis en voi uskoa et on jo vuosi 2015!
Nyt voin oikeasti sanoa että tänä vuonna lähden vaihtoon! Ajatuskin siitä tuo jo pinnalle niin ristiriitasia tunteita että huhhuh. Olen samalla tosi innoissani, että oikeasti lähden syksyllä jenkkeihin, pääsen kokemaan kaikkea mistä oon aina unelmoinut, mutta sitten mua kans jännittää iha tosi paljon, että tuunko oikeasti pärjäämään? 


Hahha, oli pakko jakaa tää kuva tännekin ! :D #vaihtarit

Eli oikeesti en voi ymmärtää kuinka nopeasti tää aika rientää! Tää syksy tuntus oikeasti varmaan lyhyimmältä syksyltä ikinä! Tuntuu, että just vasta oli se eka koulupäivä lukiossa, kävelen kouluun enkä tunne sieltä ketään. Outoa ajatella, että just kun on saanut kaikki läheiset kaverit täällä, niin oon jo lähdössä seuraavaan paikkaan. Mut toisaalta pitää vaan sit toivoa, että myös kaikki kaverit täällä pysyy ja odottaa mua sit kanssa ku tuun takas. :) Oon niin innoissani kumminkin koko tästä vaihto jutusta, että en kyllä jättäisi tätä mahdollisuutta välistä.


" All I want out of my life is tons of adventures to look back on "


Sitten vähän mitä vaihto prosessille kuuluu, hahha.. Mulla on siis hakupaketti jo exploriukselle lähetettynä, ELTIS-testi läpäisty, rokotuksia otan kovaan vauhtiin, mutta periaatteessa oon tilanteessa jossa voin vain odotella sijoitustietoja. Mun hakupaketti ei kyllä vissiin ole vielä Jenkkeihin lähetetty, en ainakaan ole saanut mitää vahvistusta siitä(?), mutta anyway oon tosi helpottunut ettei hakupaketista eikä mistään paperesita enää tarvitse huolehtia. Kannattaa muuten by the way ihan oikeasti varata aikaa sen hakupaketin tekemiseen! Kaikki lääkärin paperit ja todistus jutut ynna muut, ni niihin menee oikeasti paljon aikaa. :D Ja tietty host-perhe kirje...  Jos teillä on jotain kysyttävää hakupaketista/koko prosessista ni kommenttiboxiin voi laittaa. :)


°°°


Jotenki se, että tuun olemaan 9-10 kk pois kotoa ei edes tunnu vielä todelliselta... En voi niinku ymmärtää tätä koko juttua. Jotenkin 10 kk tuntuu tosi pitkältä, mutta toisaalta just olin vielä peruskoulussa pohtien mihin lukioon sitä hakis, ja nyt jo puolet ekasta vuodesta ohi, että kai sekin sitten menee tosi nopeesti. No, haluan ainaki nyt yrittää elää hetkessä, sekä täällä nyt, että sit kanssa siellä Jenkkien puolella.


°°°


Kun elän tätä arkea täällä niin huomaan, että nyt jo mietin asioita mitä tuun kaipaamaan vuoden aikana ja tulee jotenkin semmonen haikee fiilis, vaikka vaihtoon onkin vielä monta kuukautta...
No kai se on vaan jotenkin joku perus vaihtari-juttu :D


ainakin tätä pikkusta tulen ikävöimään <3


jotenkin ihanaa vaan pysähtyä kesken koiralenkin
ja vaan katsoa ympärilleen ja nauttia kauniista talvi-maisemasta... 
:)




Vielä mun ja tietty muidenkin pitää yrittää vaan malttaa odottaa, ja elää tässä ja nyt.

-Mathilda

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti